Vetevärmare.

Efter en tids värk och frusenhet har jag nu bestämt mig för att köpa en vetevärmare.
För de som inte vet hur och vad en sådan är kan jag säga att man värmer den i mickron och lägger den där du vill att den ska värma. Som ett kattskin ungefär.

Det kommer att bli svårt att välja. Medan jag väljer måste jag visa er lite.

På Bejlas gåva hitta jag dessa söta att värma  både dina barn och säng.



Den här sidan var jättefin och jag blev intresserad av den här midjepåsen, tänk er när man har mensvärk.
Axelkuddarna var fina och de har även ett hjärta att värma händerna i.

   


Nallarna 340 kr, midjekudde 400kr, axelkudde naturell/doftande 230 kr och hjärtat 250 kr.

https://butik.bejlasgava.se/?gclid=CMHfjLr0opgCFZKV3wodcHJPng

På Emmagjort hittade jag dessa gosiga katter 249kr


Här kunde du även köpa personliga påsar. Själva påsen kostar 180 sedan tillkommer 39 kr för ett valfritt tryck.

http://www.emmagjort.se/produktfamilj/47166302c33f8/46b5a4a41e69a


Läs även andra bloggares åsikter om Vetevärmare, Värk, Frusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0