Trettondag Knut kör julen ut!

Hej på er alla sammans. Vi har inte hörts på länge.
Men nu är jag snart igång med bloggandet igen efter all denna JUL.
Jag måste säga att det känns mycket sorgligt att klä av granen och klippa ner den i plastpåsarna. Men snart är det påsk.

Jag hade skrivit några inlägg som jag aldrig publicerade. Nu vet jag inte vad jag ska göra med dem.
Ska de kastas, sparas till nästa år eller publicera dem nu i efterhand med några små justeringar? Ja det är lite håglöst nu mellan jul och påsk.

Man känner sig lite som den här granen jag hade i sovrumet. 

Ja det är långt ifrån det där ruset i advent veckorna.




Jag tror nog att ni får några inlägg nu i efterhand trots allt. 
Därför att det är bara folk med en trädgård att planera som har något att göra just nu innan februari.
Jag kan nämna  att mina tre dadelplantor för dem som mins att de dog förra veckan eftersom jag inte vattnat dem på några veckor eller tja månader :)
Det ända jag har kvar är en liten citronplanta. Vad är dess chans för överlevnad? Eller är det en fråga ens?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0