Balkongen innan frosten.

Ja då han det bli ett nytt år till och med innan jag  han skriva och visa min balkong hur den blev innan vintern.
Jag har satt olika ljung, en kärleksört, tre olika murgrönor, lite enar och cyklamen förståst. De har en liten gravstens varning jo, men de är så vackra .Men en frost sedan är det bara rutten sörja.
Då kan man sätta dit lite olika grane och kvistar, det står sig vackert mot ljungen.





 Den där pinnen du ser vid pumpan är en av mina chili plantor som tappat bladen nu.
I jan/feb ska jag sätta dem i år och vara en ordentlig människa och inte sätta dem mitt i sommaren.
Som jag gjorde förra året!







Ett ner snöat fågelbo i valnötsträdet som jag inte sett innan. Duvorna brukar ruva på taket mitt emot. Jag misstänker staren som varit i bland annat porten den sista månaden.





Det är ju minst lika viktigt hur det ser ut när det mörkt  nu på hösten/vinern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0