Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: nils lundgren

Håller med dig att det är ljuvligt med en balkong. En oas i all betong. Jag har satt upp ett nät mot gatan så att mina bägge katter Tusse och Lillan kan ha ett uteliv. En stor kruka vid ena hörnet innehåller en Klockranka "Cobea" och en Svartöga.
Två slingerväxter som mot sommaren kommer att täcka halva nätet. Har också satt sex lobelior i lådorna. Men mer kommer. Sköt om dig Kerstin och mer kommentarer kommer senare. Nilsus.

2008-05-21 @ 18:10:57
Postat av: Kerstin

Tack Nisse för din kommentar. Det låter riktigt mysigt.Jag brukar kika upp mot ditt hus när jag cyklar förbi, speciellt innan när jag bodde på Listergatan.Där hade jag också Svartöga och någon gul klängerväxt som liknade rödklöver.Det var snyggt i hop.Hej och vi ses snart, Kerstin bloggaren.

2008-05-22 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0