Trevlig skrivbords utsikt.

Så här ser fönstret vid mitt skrivbord ut på kvällen. Från höger Svärmorstunga, vet ej, vet ej och Aloe vera. Tåliga tacksamma växter som både tål skugga och sol. Den stora vita kalkstenen har jag hittat på ribban första gången jag och min man badade ihop i havet och används som fönsterstopp. Trämåsarna som en vänns komentar till var "Är det förståndshandikappade som har gjort dem?" Har jag köpt på Hemtex nio-tio år sedan, min korallsten hittade jag på Koh Samui för två år sedan på vår smekmånad. Hjärtat fick min man i present av mig. Gardinerna är i sammet och indigoblå med glittrande spegelbitar upptill köpta på Indiskan förståst och träpersiennerna på IKEA.


image2


image3


image4


image6


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0