Ska du på fest snart?

Ibland när man är bortbjuden vet man ta mig tusan inte vad man ska ge bort. Speciellt inte om man inte känner dem så bra. Jag menar, man kan inte ge bort för dyra och märkvärdiga presenter. Därför att det kan ju bli lite pinsamt om de inte tycker om dem eller hur. Sedan har man ens kompis, kompis, systers, killes, kompis. Vill man verkligen köpa värsta grejen till honom, när man ska till två andra studentfester också? Nej, det ska man inte göra.
Därför har jag lite småtips nu inför sommarens fest säsong i och försig är konfirmationerna över, snart också studenterna, men sommrarna brukar bli rätt så hektiska.

På bluebox.se som finns här brevid, kan man hitta massor av kuliga grejer. Här ger jag er lite smakprov, gå gärna själv in och kolla.
Obs. 49kr i frakt till kommer.


Läppbalsam som minibakelser 29kr
Finns i dofterna: Choklad, jordgubb,gräddchoklad, skogsbär och hallon.

image62

Musmattor med text. 89kr
-You say I'm a bitch like it's a bad thing.

image63

Orange cykelringklocka  för den speciella hojen. 119 kr.

image64

Sköt om dina tänder. Tandtrådsbehållare Otto rosa
ljusblå eller blå, 99kr.

image65

Tuffa muffinsformar i 20 pack.  Vad sägs om leopardmönstrade? 45kr.

image72

Ska man ha fint till fikat i bersån? Finns i olika färger både muggar och fat. 10pack 29kr.

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0