Maraton filmkväll med Nicolas Cages.

Jag är en av dem som älskar Indiana Jones.Jag hoppar av spänning i soffan så att min man blir arg på mig. Min älsta syster brukade bli så stressad ja skärrad rent av så till den grad att hon klappade till mig, det har gett oss båda men. Vi ser dock gärna film ihop. Nu mer kramar hon mig och jag henne när spännigen griper tag i mig.
Ni kan ju bara föreställa er hur tokigt kul det var att få da vinci koden i sina händer. Jag var så upptagen med att mäta mina armar och ben att jag höll ju på att missa själva deckaren.Ja ja, alla de andra böckerna var kassa.
När man upplevt något kul vill man gärna ha mer så nu när man sett så mycket reklam för National treasure, ja då var man ju bara tvungen att se den.
Ingen av oss hade sett ettan så vi ladda upp med ostbågar, chipps, öl och båda
filmerna.

Jag hoppade inte en ända gång. Men de var väl lite små mysiga antar jag.
Jag fick konstigt nog för mig att jag sett början på ettan förut. Kan det ha varit Arkiv X eller Guldkompassen. Nej jag vet inte men det gjorde mig en aningens förvirrad. - Har jag har sett den här filmen? Nej jag har inte sett detta men jo jag har sett det här! Nej jag har nog inte sett denhär filmen. Ja ni vet det är lite förvirrande med oorginella filmer.

Jag ska faktiskt göra en tio i topp lista för filmerna jag såg förra året som filmguide. Filmer är som böcker hälften är inte ens värda pappret de är skrivna på.

image78image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0