Ledig helg med dåligt väder.

Ush nu regnar det till och med. Det har varit så kallt hela helgen att jag har haft knästrumpor på mig.
Vi har mest städat, dammsugat och sådant, tvättat golvet i sovrummet bytt lakan. Det är klart alltid mysigt med nya lakan men annars hatar jag att städa. Jag vill bara fika och läsa böcker nu läser jag världens mått av Daniel Kehlmann som jag fick i julklapp. Det går bara att läsa lite åt gången för de där gubbarna är så jäkla dumma att man tröttnar annars. Ja gav den även till min man i julklapp faktiskt. Jag och Irene D var och fikade så jag skulle passa på att köpa boken. Det var den sista , den hade ju fått så fin reklam i TV pogramet Babel där Daniel blir kallad "underbarn" och allt. Jo den måste man ju läsa. Tyvärr tänkte vi lika dant båda två.

image73

Vi har trots allt njutit lite också vi åt sena mysiga frukostar framför TVn.

image75


image76


Och han även med te till kvällen.
image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0