Gör det själv.

Ja det går vägen för det mesta. Tar kanske tid men vad då? Du kan ju stolt säg: - Ja jag har gjort det själv.

Jag har t.ex. tapetserat själv, jo min man fick hjälpa till lite också men jag gjorde det själv. Tapetserade ena väggen i köket med en vacker Laura Ashley tapet. Melrose heter den, jättefin i mitt kök.
Jag är så nöjd så nöjd, vi båda brukar stå och se på den och så säger vi med en suck: - Aaah det blev bra.

image71

Man ser nog inte, bilden är för liten. Men det är sömntutor och rosor i jlusblå och rosa med ljusgröna blad.
Finns även i tyg. Vi har faktiskt funderat på att sy sådana gardiner. Annars är vårt kök näst in till helt vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0