Det senaste från balkongen.

Ja det har vuxit lite på de här två veckorna sedan sist.
Min hosta visar sig ha lila blommor. Aklejan är helt utblommad och min lavendel har börjat blomma. Men ännu har jag inte planterat om mina pelargonier.
Tyvärr klarade sig inte de jag försökte spara sedan i fjor. Det är jag väldigt ledsen för.

image82


Min Funkia, tyvärr verkar all färg försvunnit från fotot.

image83


Fröbaljorna på min Akleja har dragit ihop sig.
Vi får se om det blir några frön?

image84


image85

Min härliga lavendel den är så vacker.

image86


image88

Kommentarer
Postat av: Solle ~

Vilka underbara blommor du har på din balkong! :)

Mvh Solle ~

2008-05-28 @ 00:46:48
URL: http://www.solles.blogg.se
Postat av: Kerstin

Tack Solle, kul att du tycker det. Jag försöker få en fristad från allt storstads brus på min balkong. Kerstin

2008-05-28 @ 01:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0