Tristan Zimmermann.

Nej det är inte Tristan och Isolde.
Detta är designern till de snyggaste och de tuffaste krukorna hittills. Jag såg dem på emmas blogg. Kunde knappast låta er gå ovisa om deras existens. Själv hade jag mer än gärna haft "Blottaren" hemma i ett av mina fönster. Alla motiven ska vara inspirerade av storstädernas parker kanske after dark? Vem vet?






Ja de här porslinskrukorna är snygga och kan bli dina för det facila priset av sexhundrafemtio spänn per styck uppfattade jag det som.

Kommentarer
Postat av: Nils Lundgren

Underbara krukor. Men något mindre underbara till det priset. Kolla i Malmö "Charlottes Trend" som ligger i gamla Silverbergs lokaler. Lite dyrt, men skönt att flanera runt i. Krukor, ljus och diverse lyktor och andra prylar att skapa en oas med.

2008-06-12 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0