Pioner och presenter.

Min man kom ju äntligen hem tillslut.
Eftersom han varit i Belgien, valonernas boning, våfflornas bädd och chokladens fröjd. Fick jag massor av choklad, mmm. Dessutom, efter som jag är en cocktails tant fick jag den största Martini jag någonsin sett.

Jag har dessutom utökat mina piondekorationer med att köpa en dagbok med vackra pioner på. Ni ser även en broderad väska som jag broderat själv och riktiga pioner så klart.

Jag kan tillägga att min man kom hem för en vecka sedan och att all den där chokladen är slut.  Vi har även cocktailat lite.

Recept:

1 Krossa is i två plastpåsar.
2 Häll över isen i trekantiga cocktails glas.
3 Täck isen med Martini men fyll inte glasen.
4 Fyll upp med Guanabana- Pineappel "Festis" eller
   riktig guavajuice om du har. Då blir det ännu godare faktiskt.
5 Drick och njut för den varar inte länge.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0