Bröllopsdag.

Ja så nu har vi varit gift i fyra år, jag och min man.
Konstigt eftersom det känns som hundra. Är det bra eller dåligt? :)



Vi hade först tänkt oss en picknik men oj så kallt det var, rena vintern.
Köket kan också vara mysigt faktiskt.



Jag gav Mikael te. Grönt te och sådant bundet te vilket var en besvikelse för mig. Luktade gott däremot, Thailand luktade det.







Inte mycket färg men smak. Det var bara att fylla på med vatten jag drack tre koppar men det hade nog minst räckt till tre koppar till.



Jag fick ett halsband med ett stort hjärta. Vi blev glada för våra presenter men roligast är alltid champagnen och inomhus picknikar är ju också romantiska.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0